Wednesday 10 December 2008

Aku Kangen Banget...

Ni hari raya kedua.. agak lama gak tak update blog... Al-Maklumlah cuti raya.. kena pulak tiap2 hari dapat daging, hari2 masak daging dan hari2 makan daging (Alhamdulillah), perghhh sero finin kepala ana daa..sain2 pun dah tangkap kepala semua... tak larat nak makan bagi kat sahabat2 yang lain... tu pun banyak gak balance.. tak larat dah.. sok pun ada lagi pulak tuh yang nok bui... eleh, takkan sebab makan daging pun dah tak tahan finin... Wahai misteraim, hok tu belum kat medan amal islami lagi tuh, takkan dah surrender dah kut... haa tu je lah motivasi aku bile frekuensi hamasah aku merudum..

tapi tak bermakna aku cuti dakwah aku pun ikut cuti.. cumanya aku bermasalah dengan laptop nih.. ada problem pulak.. rosak!!!

ohh ya.. mugkin penyakit rindu kot.. rindu ko family.. biaselah tuh.. anak bapak...lagi-lagi ngan anak buah... Bawah ni gambar My Family... Rindula ngan family...



atas dari kiri: tuan blog, emy, teh (adik ipaq),
tengah: akif, ayahandaku, walin, tina, bondaku, ican,
bawah: nayli

tak cukup seorang; anak buah, namanya Naurah Batrisya (tica)


0 comments: